Campagne 'Open Armen' over werken in de zorg


De campagne moet het imago versterken en de bekendheid vergroten van het werken in verpleeg- en verzorgingshuizen, de thuiszorg en de kraamzorg (branche VVT). Zo wil de branche vooral vmbo'ers en zij-instromers informeren over het werken in de VVT en uitstralen dat nieuw personeel met open armen ontvangen wordt. Door de ontgroening en vergrijzing van het personeel en een ouder wordende bevolking blijft de sector behoefte hebben aan medewerkers.
De campagne moet ertoe leiden dat vmbo'ers en zij- instromers weten dat het werken in verpleeg- en verzorgingshuizen, de thuiszorg en de kraamzorg interessant, zinvol en aantrekkelijk is. De website www.openarmen.nl speelt een centrale rol in de campagne. Vier animatiefiguren introduceren elk een onderdeel van de VVT-branche. Op de site staan ook links naar informatie over opleidingen en werken in de VVT. De campagne maakt veel gebruik van online media zoals banners en videomailings. Daarnaast komen op alle vmbo-scholen posters te hangen. Diezelfde posters zijn van 19 april tot 2 mei te zien als billboards op driehonderd NS-stations en op een gelijk aantal bussen in dertien grote steden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTerwijl de campagne vooral gericht is op een positief imago van het werken in de VVT, wordt voor individuele instellingen een toolkit ontwikkeld waarmee zij nieuw personeel kunnen werven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid