Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne 'Open Armen' over werken in de zorg

Stichting Arbeidsmarkt- en Opleidingsbeleid Verpleeg-, Verzorgingshuizen en Thuiszorg (A+O VVT) is van start gegaan met de landelijke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne moet het imago versterken en de bekendheid vergroten van het werken in verpleeg- en verzorgingshuizen, de thuiszorg en de kraamzorg (branche VVT). Zo wil de branche vooral vmbo'ers en zij-instromers informeren over het werken in de VVT en uitstralen dat nieuw personeel met open armen ontvangen wordt. Door de ontgroening en vergrijzing van het personeel en een ouder wordende bevolking blijft de sector behoefte hebben aan medewerkers.

related partner content for mobile comes here

De campagne moet ertoe leiden dat vmbo'ers en zij- instromers weten dat het werken in verpleeg- en verzorgingshuizen, de thuiszorg en de kraamzorg interessant, zinvol en aantrekkelijk is. De website speelt een centrale rol in de campagne. Vier animatiefiguren introduceren elk een onderdeel van de VVT-branche. Op de site staan ook links naar informatie over opleidingen en werken in de VVT. De campagne maakt veel gebruik van online media zoals banners en videomailings. Daarnaast komen op alle vmbo-scholen posters te hangen. Diezelfde posters zijn van 19 april tot 2 mei te zien als billboards op driehonderd NS-stations en op een gelijk aantal bussen in dertien grote steden.

Terwijl de campagne vooral gericht is op een positief imago van het werken in de VVT, wordt voor individuele instellingen een toolkit ontwikkeld waarmee zij nieuw personeel kunnen werven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in