Overslaan en naar de inhoud gaan

Waar de bakker warm voor loopt

Even serieus. Ik geloof nog wel in de 30-secondencommercial, maar ik geloof niet meer in het uitgangspunt van de 30-secondencommercial.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik geloof dat we beter kunnen beginnen met een gebaar of confrontatie of een activatie of een ervaring dan met een advertentie of een filmpje.

related partner content for mobile comes here

Ik geloof dat de traditionele manieren van communiceren behoorlijk aan slijtage onderhevig zijn.

Ik geloof dat merkreclame niet meer alleen in staat is om een merk te bouwen.

Ik geloof dat ons vak niet meer alleen over communicatie kan gaan.

Ik geloof dat een klant met een reclameprobleem bijna altijd een klant is met een dieper liggend probleem.

Ik geloof dat een merk net zoiets is als een relatie.

Ik geloof dat de eerste stap om vrienden te worden met een consument een echte stap of een echt gebaar moet zijn in plaats van alleen maar een boodschap of een belofte of een ander type sprookje.

Ik geloof dat ons werk bestaat uit het aan elkaar knopen van merken en mensen die wat aan die merken hebben.

Ik geloof dat strategie een creatief vak is.

Ik geloof in marketeers die anders dan anderen willen zijn.

Ik geloof dat we meer tijd moeten steken in echt onderscheid.

Ik geloof dat ons idee pas goed is als het iets toevoegt aan het merk.

Ik geloof dat er geen grenzen zijn tussen de verschillende sectoren en vormen en middelen in ons vak.

Ik geloof dat creatieven veel meer moeten kijken hoe het toegaat in winkels, in koelkasten, aan tafels en in hoofden van mensen.

Ik geloof dat Het Reclamebureau is afgezakt tot het niet meer is dan een kantoor is waar een paar creatieven werken. Ik geloof dat dat verkeerd is. Uitzonderingen daargelaten.

Ik geloof dat een klant enkel en alleen komt voor creativiteit.

Ik geloof dat niet alleen creatieven creatief moeten zijn. Ik geloof in creatieve strategen, creatieve mediamensen, creatieve accountmensen en creatieve creatieven.

Ik geloof dat verandering leuk is en wie dat niet vindt staat snel op achterstand. Dat laatste geloof ik niet, dat zie ik om me heen.

Ik geloof dat we net zo snel moeten veranderen als de mensen tegen wie we praten.

Ik geloof dat dit het leukste vak op aarde is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in