Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden De Speld 2010 bekend

De strijd om de zoekmachinemarketingaward De Speld 2010 gaat tussen Interneteffect met zijn klant Agis, Jeroen.com met Landal Greenparks …
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De strijd om de zoekmachinemarketingaward De Speld 2010 gaat tussen Interneteffect met zijn klant , Jeroen.com met en Traffic4U met zijn klant .

related partner content for mobile comes here

Agis
'De juryleden van De Speld Award hebben vooral veel waardering voor het feit dat het gelukt is om de interne organisatie van Agis mee te krijgen in de overgang van push naar pull marketing. De jury waardeert ook de ‘openheid’ van deze case, die in samenwerking met Interneteffect werd uitgevoerd.'

Holiday cars
'De jury is onder de indruk van de search-managementvaardigheden die Traffic4U heeft ingezet bij Holidaycars. De organisatie kon haar intern opgezette search activiteiten niet meer managen en was controle op de kwaliteit verloren. Dankzij Traffic4U is dit probleem verholpen en draait er nu een solide en overzichtelijke Europese search campagne.'

Landal Greenparks
'De juryleden juichen de heldere visie van Landal Greenparks en partner Jeroen.com toe. Ook de implementatie kan op waardering van de jury rekenen. De inzet van het attributiemodel getuigt van begrip van wat er in realiteit online gebeurt. Het toont veel duidelijker aan waar de search campagne daadwerkelijk iets bijdraagt. Eveneens vindt de jury dat er goed gewerkt is met universal search en er is binnen deze resultaten nagedacht hoe Landal Greenparks zo goed mogelijk naar voren kan komen.'

De cases van Agis, Holidaycars en Landal Greenparks geven volgens de organisatoren ‘duidelijk aan dat zoekmachinemarketing een aanzienlijke bijdrage levert aan het online succes van een bedrijf.’ Op 18 maart presenteren de finalisten hun case tijdens en wordt daarna de winaar bekengemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in