Design / JUNE 6, 2010 19:21 Uit de reclame Reclame is net een tank: je ziet het al mijlen van tevoren aankomen en je weet allang wat de bedoeling is, ook al heeft hij nog geen kik…
Reputatie & crisis / JUNE 6, 2010 19:21 Uit de reclame Reclame is net een tank: je ziet het al mijlen van tevoren aankomen en je weet allang wat de bedoeling is, ook al heeft hij nog geen kik…
Craft / MAY 13, 2010 04:00 De pik en het ei En net toen ik dacht: ik hou op met die column, ik hou op met schrijven, ik hou overal mee op, want er reageert toch niemand, kreeg ik een…
Design / MAY 13, 2010 04:00 De pik en het ei En net toen ik dacht: ik hou op met die column, ik hou op met schrijven, ik hou overal mee op, want er reageert toch niemand, kreeg ik een…
Digital transformation / APRIL 1, 2010 08:10 Waarom niemand van reclame houdt Ik had moeten weten dat ik een kritische grens overschreed toen ik onwillekeurig een gebed om duurzaamheid over mijn lippen hoorde rollen.
Influencer marketing / APRIL 1, 2010 08:10 Waarom niemand van reclame houdt Ik had moeten weten dat ik een kritische grens overschreed toen ik onwillekeurig een gebed om duurzaamheid over mijn lippen hoorde rollen.
Merkstrategie / MARCH 7, 2010 20:21 Waar de bakker warm voor loopt Even serieus. Ik geloof nog wel in de 30-secondencommercial, maar ik geloof niet meer in het uitgangspunt van de 30-secondencommercial.
Programmatic / MARCH 7, 2010 20:21 Waar de bakker warm voor loopt Even serieus. Ik geloof nog wel in de 30-secondencommercial, maar ik geloof niet meer in het uitgangspunt van de 30-secondencommercial.
Gedragsverandering / FEBRUARY 16, 2010 08:53 Door de bank genomen Daar sta je dan, lief neefje. Tja we zijn een paar weken verder en daar sta je dan met je goeie gedrag. Iedereen is weg. Iedereen is…
PR / FEBRUARY 16, 2010 08:53 Door de bank genomen Daar sta je dan, lief neefje. Tja we zijn een paar weken verder en daar sta je dan met je goeie gedrag. Iedereen is weg. Iedereen is…