C1000 scoort met Gogo's
Waar in het verleden in de supermarkten van Schuitema gespaard kon worden voor een doos boodschappen, bestek of pannen, lijkt de supermarkt nu meer de weg van concurrent Albert Heijn ingeslagen met de Gogo’s.
Volgens marktonderzoeker GfK hebben de C1000-winkels dankzij de plastic poppetjes de afgelopen weken 2 procent meer klanten gezien dan normaal. GfK wijst erop dat de marketingmanager van Albert Heijn in de loop van dit jaar is overgestapt naar concurrent C1000.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisEen woordvoerster van C1000 zegt dat er inmiddels miljoenen Gogo’s over de toonbank zijn gegaan. Hoeveel precies wil zij niet zeggen. Klanten krijgen bij 10 euro aan boodschappen een Gogo. Volwassen vinden het onooglijke dingen, zo beaamt de woordvoerster, maar kinderen zijn er helemaal wild van. Ze spelen spelletjes als jeu-de-boules en bowlen met de figuurtjes. Ze zijn er in zestig verschillende uitvoeringen en in vijf kleuren.
Ook zijn er vierhonderd gouden Gogo’s in omloop, die recht geven op een heel Gogo-pakket. De actie loopt nog tot en met zaterdag, maar bij sommige winkels zijn de figuurtjes al op.
Bron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid