Overslaan en naar de inhoud gaan

C1000 scoort met Gogo's

De C1000-supermarkten hebben met succes hun spaaracties over een andere boeg gegooid.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Waar in het verleden in de supermarkten van Schuitema gespaard kon worden voor een doos boodschappen, bestek of pannen, lijkt de supermarkt nu meer de weg van concurrent Albert Heijn ingeslagen met de Gogo’s.

related partner content for mobile comes here

Volgens marktonderzoeker GfK hebben de C1000-winkels dankzij de plastic poppetjes de afgelopen weken 2 procent meer klanten gezien dan normaal. GfK wijst erop dat de marketingmanager van Albert Heijn in de loop van dit jaar is overgestapt naar concurrent C1000.

Een woordvoerster van C1000 zegt dat er inmiddels miljoenen Gogo’s over de toonbank zijn gegaan. Hoeveel precies wil zij niet zeggen. Klanten krijgen bij 10 euro aan boodschappen een Gogo. Volwassen vinden het onooglijke dingen, zo beaamt de woordvoerster, maar kinderen zijn er helemaal wild van. Ze spelen spelletjes als jeu-de-boules en bowlen met de figuurtjes. Ze zijn er in zestig verschillende uitvoeringen en in vijf kleuren.

Ook zijn er vierhonderd gouden Gogo’s in omloop, die recht geven op een heel Gogo-pakket. De actie loopt nog tot en met zaterdag, maar bij sommige winkels zijn de figuurtjes al op.

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in