ING nieuwe hoofdsponsor Oranje


De KNVB en de ING gaan een langetermijnverbintenis aan tot en met het WK van 2018. De ambitie van de ING is om samen met de KNVB te investeren in een succesvolle toekomst van het Nederlands voetbal.
ING is al sinds 1996 sponsor van de KNVB en zal als hoofdsponsor haar activiteiten in en rondom het voetbal intensiveren. Hans Hagenaars, directielid ING Retail: 'Meer dan de helft van alle Nederlanders is klant bij de ING en de kleur oranje, de leeuw en de Hollandse mentaliteit zijn daarbij factoren die de ING en de KNVB gemeen hebben.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNationale-Nederlanden heeft besloten om na ruim 20 jaar samenwerking met de KNVB het hoofdsponsorschap van Oranje over te dragen aan de ING. Deze beslissing vloeit voort uit de recent aangekondigde nieuwe strategie voor het verzekeringsbedrijf in Nederland en de ontwikkeling van een nieuwe merkstrategie voor Nationale-Nederlanden. De relatieprogramma’s rondom de thuiswedstrijden van het Nederlands Elftal in samenwerking met de KNVB worden wel voortgezet.
Naast het sponsorschap van de KNVB is ING Nederland ook betrokken bij de lobby om in samenwerking met België het WK 2018 of WK 2022 naar de lage landen te halen. Begin 2010 zullen de ING en de KNVB de sponsorstrategie en activiteiten rondom Oranje presenteren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid