Overslaan en naar de inhoud gaan

ING nieuwe hoofdsponsor Oranje

ING wordt vanaf 1 januari 2010 de nieuwe hoofdsponsor van Oranje en neemt daarmee het stokje over van Nationale-Nederlanden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De KNVB en de ING gaan een langetermijnverbintenis aan tot en met het WK van 2018. De ambitie van de ING is om samen met de KNVB te investeren in een succesvolle toekomst van het Nederlands voetbal.

related partner content for mobile comes here

ING is al sinds 1996 sponsor van de KNVB en zal als hoofdsponsor haar activiteiten in en rondom het voetbal intensiveren. Hans Hagenaars, directielid ING Retail: 'Meer dan de helft van alle Nederlanders is klant bij de ING en de kleur oranje, de leeuw en de Hollandse mentaliteit zijn daarbij factoren die de ING en de KNVB gemeen hebben.'

Nationale-Nederlanden heeft besloten om na ruim 20 jaar samenwerking met de KNVB het hoofdsponsorschap van Oranje over te dragen aan de ING. Deze beslissing vloeit voort uit de recent aangekondigde nieuwe strategie voor het verzekeringsbedrijf in Nederland en de ontwikkeling van een nieuwe merkstrategie voor Nationale-Nederlanden. De relatieprogramma’s rondom de thuiswedstrijden van het Nederlands Elftal in samenwerking met de KNVB worden wel voortgezet.

Naast het sponsorschap van de KNVB is ING Nederland ook betrokken bij de lobby om in samenwerking met België het WK 2018 of WK 2022 naar de lage landen te halen. Begin 2010 zullen de ING en de KNVB de sponsorstrategie en activiteiten rondom Oranje presenteren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in