Overslaan en naar de inhoud gaan

Multitaskers welkom

Steeds meer consumenten maken gelijktijdig van meerdere mediakanalen gebruik, zoals internet en tv. Wat fijn is voor marketeers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de European Interactive Advertising Association (EIAA) groeit het aantal mediamultitaskers in Europa snel, en niet alleen onder jonge mensen. Multitaskers zijn behoorlijk kneedbaar. Ze switchen sneller van merk dan niet-mulitaskers en kijken vaker op merksites, prijsvergelijkingssites en consumentensites als ze op zoek zijn naar nieuwe producten. De EIAA vertelt merken hoe ze van deze ontwikkeling kunnen profiteren:

related partner content for mobile comes here
  • Target de multitaskers in je multimediacampagnes.
  • Zorg voor diverse (consistente) Web 2.0-compontenten in je campagnes.
  • Steek ver boven het maaiveld uit met je campagnes.
  • Gebruik technologieën die hot zijn voor deze early adopters.
  • Probeer de multitaskers via mobiel internet op specifieke locaties te bereiken.
  • Communiceer ’s avonds, want vooral dan zijn multitaskers actief.
  • Ken de complexe communicatieomgeving van multitaskers goed.
  • Zorg dat je online goed vertegenwoordigd bent en monitor je merkreputatie op Web 2.0
  • Kijk voor inspiratie in de casesbibliotheek van en ontdek hoe anderen internet inzetten.

Bron: Marketing Week

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in