2009 stuurt allerlaatste spam
Reclamebureau 2009 heeft gisteravond om 23.59 uur de allerlaatste spam verstuurd. Door een wijziging in de telecommunicatiewet mogen per…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De afgelopen weken stuurden velen bedrijven al een e-mail om toestemming te vragen. 2009 greep de laatste dag aan om nog een allerlaatste spammail te versturen. Uiteraard vraagt het reclamebureau toestemming te geven. De ontvanger kan klikken op de tekst: 'Ja, ik blijf graag op de hoogte en wil heel graag direct jullie recente cases zien' waarna wordt doorgelinkt naar de website of op 'Nee, houd mij liever niet meer op de hoogte, maar laat mij wel nog even jullie recente cases zien' vervolgens gaat de bezoeker alsnog naar de site van 2009.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid