Electrolux wint inhaakwedstrijd Pink Ribbon


Deze week werd de zesde editie van het magazine gelanceerd. Sanoma Magazines maakt Pink Ribbon Magazine om geld in te zamelen voor de strijd tegen borstkanker. Adverteerders werden opgeroepen om in advertenties in beeld en concept in te haken op deze thematiek.
De advertentie van Electrolux werd als winnaar gekozen uit in totaal 46 advertenties. De jury bestond uit: Sanne Visser (uitgever Pink Ribbon), Erika Arps (hoofdredacteur Pink Ribbon Magazine), Rob Zomer (salesmanager), Ecco Vos (Grey Amsterdam) en Léon Bouwman (hoofdredacteur Adformatie).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Credits:
Doelstelling: betrokkenheid van Electrolux bij het onderwerp borstkanker zichtbaar maken.
Opdrachtgever: Electrolux Home Products (Nederland)
Verantwoordelijke: Charlotte Hartmann head corporate & marketing communications
Bureau: Bouwmeester van Leeuwen
Concept: Sophie Gelok, Anne-Lise Heydra
Ontwerp: Dennis Jonkman, Claire Droppert
Account: Astrid van Dijk, Wietske Miedema
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid