Overslaan en naar de inhoud gaan

Electrolux wint inhaakwedstrijd Pink Ribbon

De advertentie van Electrolux van Bouwmeester van Leeuwen is door de jury gekozen als Best Inhaakadvertentie in charity glossy Pink Ribbon…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze week werd de zesde editie van het magazine gelanceerd. Sanoma Magazines maakt om geld in te zamelen voor de strijd tegen borstkanker. Adverteerders werden opgeroepen om in advertenties in beeld en concept in te haken op deze thematiek.

related partner content for mobile comes here

De advertentie van Electrolux werd als winnaar gekozen uit in totaal 46 advertenties. De jury bestond uit: Sanne Visser (uitgever Pink Ribbon), Erika Arps (hoofdredacteur Pink Ribbon Magazine), Rob Zomer (salesmanager), Ecco Vos (Grey Amsterdam) en Léon Bouwman (hoofdredacteur Adformatie).

Credits:
Doelstelling: betrokkenheid van Electrolux bij het onderwerp borstkanker zichtbaar maken.
Opdrachtgever: Electrolux Home Products (Nederland)
Verantwoordelijke: Charlotte Hartmann head corporate & marketing communications
Bureau: Bouwmeester van Leeuwen
Concept: Sophie Gelok, Anne-Lise Heydra
Ontwerp: Dennis Jonkman, Claire Droppert
Account: Astrid van Dijk, Wietske Miedema

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in