Overslaan en naar de inhoud gaan

Meeste nominaties Nederland bij IMC European Awards

Met 16 nominaties voor de IMC European Awards is Nederland het best scorende land in Europa.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alleen nationale winnaars kunnen meedingen naar een bekroning bij deze Europese vakprijs voor de beste geïntegreerde marketingcommunicatiecampagnes. Na Nederland volgt Groot-Brittannië met 12 nominaties. In totaal zijn 44 van de 88 ingezonden campagnes genomineerd door een internationale jury die bestaat uit 46 vakmensen. De uitreiking is op donderdag 29 oktober.

related partner content for mobile comes here

Genomineerde Nederlandse campagnes

Geïntegreerd
Campagne Heineken Trom-Pet
Opdrachtgever Heineken Nederland
Bureau TBWA\Neboko

Campagne BP: precisietanken
Opdrachtgever BP
Bureau Ogilvy

Campagne Zweet jezelf naar Beijing
Opdrachtgever Lemz
Bureau Rexona for Men

Campagne It’s all about the suit
Opdrachtgever Van Gils
Bureau Selmore

Sponsorship | Joint Effort

Campagne Heineken Trom-Pet
Opdrachtgever Heineken Nederland
Bureau TBWA\Neboko

Product Launch | Relaunch | Trial

Campagne It’s all about the suit
Opdrachtgever Van Gils
Bureau Selmore

Campagne Upload Cinema
Opdrachtgever De Uitkijk
Bureau Lowe&Draftfcb

Business to Business

Campagne Dongel
Opdrachtgever KPN Zakelijk Markt
Bureau N=5

Retail | Trade Marketing

Campagne Hoe Albert Heijn heel Nederland omsmurft
Opdrachtgever Albert Heijn
Bureau TBWA\Neboko

Campagne Ikea Husselen
Opdrachtgever Ikea
Bureau Lemz

Event Communicatie

Campagne Upload Cinema
Opdrachtgever De Uitkijk
Bureau Lowe&Draftfcb

Cause | Charity | Non-Profit Marketing

Campagne Coca-Cola sing-a-Long
Opdrachtgever Coca-Cola Nederland
Bureau Lemz

Innovative Idea or Concept

Campagne Echt motorrijden leer je bij Tom de Keizer
Opdrachtgever Tom de Keizer
Bureau &KoenseSeverein

Small Budget

Campagne Echt motorrijden leer je bij Tom de Keizer
Opdrachtgever Tom de Keizer
Bureau &KoenseSeverein

Campagne Dries komt waar Fons nie komen kan nie
Opdrachtgever ANWB
Bureau the people’s valley

Campagne Rabobank zoekt Dreamchasers
Opdrachtgever Rabobank Valkenswaard en Waalre
Bureau 105

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in