Aegon wint Sanoma Woon Award


De jury prijst de verzekeraar voor de opvallende en vernieuwende aanpak. Aegon wijst in de campagne op een originele manier op de noodzaak van een goed pensioen. Over een bestaande advertentie van onder andere een woonwinkel is de kopregel 'Het doel is dat u dit over dertig jaar ook nog kunt kopen' geplaatst.
De Woon Award voor beste internet wooncampagne bleef dit jaar in de kast. De jury vond de genomineerde online campagnes van 2008 niet overtuigend en creatief genoeg. De jury stond onder leiding van Martin de Munnik (voorzitter jury, directeur LaMarque).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Sanoma Woon Awards worden ieder jaar uitgereikt voor de beste producten, prestaties en professionals in de woonbranche. De categorieën en winnaars van 2008 zijn: beste woonwinkel (Ikea), product (lamp Nebula), professional (Jan te Lintelo), duurzame product (Eco-tv van Philips), campagne (Aegon), campagne online (geen), oeuvre (Ulf Moritz) en designtalent (Atelier NL).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid