Overslaan en naar de inhoud gaan

Aegon wint Sanoma Woon Award

De pensioencampagne van Aegon heeft de Sanoma Woon Award gewonnen voor de beste wooncampagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury prijst de verzekeraar voor de opvallende en vernieuwende aanpak. Aegon wijst in de campagne op een originele manier op de noodzaak van een goed pensioen. Over een bestaande advertentie van onder andere een woonwinkel is de kopregel 'Het doel is dat u dit over dertig jaar ook nog kunt kopen' geplaatst.

related partner content for mobile comes here

De Woon Award voor beste internet wooncampagne bleef dit jaar in de kast. De jury vond de genomineerde online campagnes van 2008 niet overtuigend en creatief genoeg. De jury stond onder leiding van Martin de Munnik (voorzitter jury, directeur LaMarque).

De Sanoma Woon Awards worden ieder jaar uitgereikt voor de beste producten, prestaties en professionals in de woonbranche. De categorieën en winnaars van 2008 zijn: beste woonwinkel (Ikea), product (lamp Nebula), professional (Jan te Lintelo), duurzame product (Eco-tv van Philips), campagne (Aegon), campagne online (geen), oeuvre (Ulf Moritz) en designtalent (Atelier NL).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in