Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw tijdschrift JEM

Uitgeverij Tall in Media komt met JEM, een 'feel-good glossy' voor meesters en juffen in het basisonderwijs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

JEM neemt ‘feel-good’ heel letterlijk, omdat het tijdschrift het onderwijsvak en de mensen vanuit een positieve invalshoek belicht. JEM wil een lichtvoetige tegenhanger zijn van de dagelijkse verplichte vakliteratuur voor meesters en juffen. Het blad belicht de mooie kanten van het onderwijs: het gaat over alles wat het onderwijsvak 'zo ontzettend leuk en interessant maakt', over de gedrevenheid en betrokkenheid van de mensen.

related partner content for mobile comes here

Er is wel een redactie maar de doelgroep maakt de inhoud grotendeels zelf en staat model voor de mode-, fotoreportages en interviews. Uitgever Tallina de Boer: 'JEM is volstrekt nieuw en anders. Natuurlijk waren er al vakinhoudelijke bladen of brochures voor deze doelgroep, maar nog niet een glossy waarin qua tone of voice, inhoud en vormgeving, een andere snaar werd geraakt. In de media komt het onderwijs de laatste jaren niet vaak positief in het nieuws. JEM maakt daar korte metten mee.'

JEM is onderdeel van een nieuw crossmediaal communicatie platform dat (aanstaande) meesters en juffen in het basisonderwijs bij elkaar brengt. Naast het tijdschrift lanceert Tall in Media ook de site , een internetplatform waar de doelgroep ervaringen kan delen.

JEM verschijnt vooralsnog vier keer per jaar, een deel van de abonnementenopbrengst gaat naar Stichting Kika. JEM is vanaf vandaag in alle boek- en speciaalzaken verkrijgbaar, en wordt verspreid via alle basisscholen in Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in