Nieuw tijdschrift JEM
JEM neemt ‘feel-good’ heel letterlijk, omdat het tijdschrift het onderwijsvak en de mensen vanuit een positieve invalshoek belicht. JEM wil een lichtvoetige tegenhanger zijn van de dagelijkse verplichte vakliteratuur voor meesters en juffen. Het blad belicht de mooie kanten van het onderwijs: het gaat over alles wat het onderwijsvak 'zo ontzettend leuk en interessant maakt', over de gedrevenheid en betrokkenheid van de mensen.
Er is wel een redactie maar de doelgroep maakt de inhoud grotendeels zelf en staat model voor de mode-, fotoreportages en interviews. Uitgever Tallina de Boer: 'JEM is volstrekt nieuw en anders. Natuurlijk waren er al vakinhoudelijke bladen of brochures voor deze doelgroep, maar nog niet een glossy waarin qua tone of voice, inhoud en vormgeving, een andere snaar werd geraakt. In de media komt het onderwijs de laatste jaren niet vaak positief in het nieuws. JEM maakt daar korte metten mee.'
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaJEM is onderdeel van een nieuw crossmediaal communicatie platform dat (aanstaande) meesters en juffen in het basisonderwijs bij elkaar brengt. Naast het tijdschrift lanceert Tall in Media ook de site www.jemmagazine.nl, een internetplatform waar de doelgroep ervaringen kan delen.
JEM verschijnt vooralsnog vier keer per jaar, een deel van de abonnementenopbrengst gaat naar Stichting Kika. JEM is vanaf vandaag in alle boek- en speciaalzaken verkrijgbaar, en wordt verspreid via alle basisscholen in Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid