Unilever komt met Yunomi-magazine


Yunomi is een vrouwen-community waarop dagelijks typische vrouwen-onderwerpen beschreven en besproken worden, gecombineerd met tips, spelletjes, maar ook een spaarprogramma. Sinds de start -in juni van dit jaar- hebben 800.000 vrouwen het platform bezocht.
Het magazine is grotendeels gemaakt met eigen bijdragen van deze Yunomi-leden. Een speciaal redactieteam van Sanoma heeft de user generated content verwerkt in verschillende artikelen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet gaat vooralsnog om een eenmalige uitgave die verspreid zal worden onder 1 miljoen huishoudens. Het blad wordt verstuurd naar Yunomi leden, maar ook verspreid via huis aan huis en een aantal vrouwenbladen.
Unilever hoopt dat hierdoor meerdere vrouwen kennis zullen maken met Yunomi.
Ivonne Boumeester, Manager Consumer Relationships Unilever Benelux: ‘Vrouwen tussen 30 en 50 jaar hebben tegenwoordig steeds minder tijd voor zichzelf door de combinatie gezin, huishouden en werk. Ze gunnen zichzelf weinig extra's. Yunomi wil deze vrouwen iedere dag een momentje voor zichzelf geven. Het tijdschrift is bedoeld als een extra cadeautje. Yunomi stelt Unilever in staat om een langdurige, wederzijdse relatie met deze belangrijke doelgroep aan te gaan.’
'Unilever zal de resultaten onderzoeken en evalueren, en indien de resultaten voldoen aan de doelstellingen, zal een vervolg niet worden uitgesloten', aldus de woordvoerder. Wat die doelstellingen zijn, wordt echter niet bekend gemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid