Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever komt met Yunomi-magazine

Unilever liet Sanoma Uitgevers een printmagazine maken, geinspireerd door het online vrouwenplatform Yunomi. In het blad staan artikelen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Yunomi is een vrouwen-community waarop dagelijks typische vrouwen-onderwerpen beschreven en besproken worden, gecombineerd met tips, spelletjes, maar ook een spaarprogramma. Sinds de start -in juni van dit jaar- hebben 800.000 vrouwen het platform bezocht.

related partner content for mobile comes here

Het magazine is grotendeels gemaakt met eigen bijdragen van deze Yunomi-leden. Een speciaal redactieteam van Sanoma heeft de user generated content verwerkt in verschillende artikelen.

Het gaat vooralsnog om een eenmalige uitgave die verspreid zal worden onder 1 miljoen huishoudens. Het blad wordt verstuurd naar Yunomi leden, maar ook verspreid via huis aan huis en een aantal vrouwenbladen.

Unilever hoopt dat hierdoor meerdere vrouwen kennis zullen maken met Yunomi.

Ivonne Boumeester, Manager Consumer Relationships Unilever Benelux: ‘Vrouwen tussen 30 en 50 jaar hebben tegenwoordig steeds minder tijd voor zichzelf door de combinatie gezin, huishouden en werk. Ze gunnen zichzelf weinig extra's. Yunomi wil deze vrouwen iedere dag een momentje voor zichzelf geven. Het tijdschrift is bedoeld als een extra cadeautje. Yunomi stelt Unilever in staat om een langdurige, wederzijdse relatie met deze belangrijke doelgroep aan te gaan.’

'Unilever zal de resultaten onderzoeken en evalueren, en indien de resultaten voldoen aan de doelstellingen, zal een vervolg niet worden uitgesloten', aldus de woordvoerder. Wat die doelstellingen zijn, wordt echter niet bekend gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in