MedeMerker
Maar er worden een paar zaakjes vergeten in deze mediahype. Het blijft gewoon media en het blijft gewoon communiceren met Mensen.
Veel “deskundigen”doen alsof er iets totaal nieuws onder de zon is. Schijn bedriegt. Erger nog de Social Media Hypers vergissen zich in de consequenties van dit mediafenomeen. Deze professionals gebruiken de mogelijkheden voor commerciële boodschappen alsof het de eerste de beste reclamecampagne is.
Social Media zijn arbeidsintensief en je moet zorgen dat je een boodschap hebt die de natuurlijke selectiecriteria van deze media kan doorstaan.
Het is gewoon campagne voeren maar dan vanuit de omgekeerde reclame gedachte.
Deze gedachte, dat de Consumens het voortouw heeft genomen, is niet zo nieuw meer. Hoewel de uiterste consequentie daar uit trekken is voor vele nog niet zo simpel. Maar als je het op de goeie manier doet dan is Social Media een omarmende media. Een arm waar we in deze individuele wereld wanhopig op zoek naar zijn. Medestanders. Dat is een ander denken dat van de, meestal niets, verkopende medewerker.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe mens heeft behoefte aan medevinders, mededenkers, medevoelers, medeoplossers, mededelers (delen van wat je weet en vindt), medevisionairs en medemerkers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid