Overslaan en naar de inhoud gaan

MedeMerker

Social Media is een toverwoord aan het worden met de sfeer van iets totaal nieuws. Speciaal daarvoor worden nieuwe afdelingen opgericht bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maar er worden een paar zaakjes vergeten in deze mediahype. Het blijft gewoon media en het blijft gewoon communiceren met Mensen.
Veel “deskundigen”doen alsof er iets totaal nieuws onder de zon is. Schijn bedriegt. Erger nog de Social Media Hypers vergissen zich in de consequenties van dit mediafenomeen. Deze professionals gebruiken de mogelijkheden voor commerciële boodschappen alsof het de eerste de beste reclamecampagne is.

related partner content for mobile comes here

Social Media zijn arbeidsintensief en je moet zorgen dat je een boodschap hebt die de natuurlijke selectiecriteria van deze media kan doorstaan.
Het is gewoon campagne voeren maar dan vanuit de omgekeerde reclame gedachte.
Deze gedachte, dat de Consumens het voortouw heeft genomen, is niet zo nieuw meer. Hoewel de uiterste consequentie daar uit trekken is voor vele nog niet zo simpel. Maar als je het op de goeie manier doet dan is Social Media een omarmende media. Een arm waar we in deze individuele wereld wanhopig op zoek naar zijn. Medestanders. Dat is een ander denken dat van de, meestal niets, verkopende medewerker.

De mens heeft behoefte aan medevinders, mededenkers, medevoelers, medeoplossers, mededelers (delen van wat je weet en vindt), medevisionairs en medemerkers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in