Nieuwe blogportal Zadan
Zadan.nl moet een brug slaan tussen privé-blogs, zo'n 280.000 in Nederland en commerciële nieuwsblogs. De gedachte erachter is dat veel privé-bloggers interessante informatie, een scherpe pen, nieuws of andere content te delen hebben, maar bereik missen.
Daarnaast zijn de afgelopen jaren commerciële nieuwsblogs in opkomst en door hoge bezoekersaantallen een interessant medium geworden voor adverteerders. Maar deze commerciële blogs werken vooral met een eigen redactie. Het principe van Zadan wordt dat iedereen die er een account aanmaakt zelf content-items mag uploaden op een platform met veel traffic, zo wordt beloofd. De items mogen bestaan uit fotomateriaal, video, tekst of verwijzingen naar andere sites.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisNa beoordeling door de Zadan-moderators wordt het Zadan-item gepubliceerd op Zadan.nl en doet een Zadan-redacteur die week mee voor de Zadan-weekprijs. Prijzen worden beschikbaar gesteld door sponsorpartners als Logitech, Shirts & Cappuccino, Play like a Champion, Lucas Bols, VDS Automotive Services en Politie Haaglanden.
Zadan is Japans voor conversatie. De blogportal is een initiatief van Thijs Pitlo, commercieel directeur bij internetbedrijf Interactief Mediahuis in Den Haag.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid