Overslaan en naar de inhoud gaan

Audax besteedt marketingafdeling uit

Uitgeverij Audax gaat zijn marketingafdeling outsourcen. Van de vier medewerkers blijft er een actief.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens salesdirector Evert Bosveld van Audax Media, waaronder de marketingafdeling valt, is het besluit tot outsourcing het gevolg van de ambitie om de marketingfunctie efficiënter te organiseren. Audax heeft de afgelopen jaren veel energie gestoken in allerhande markt-, bereiks- en reclamereactie-onderzoek, en liep daar ook vaak mee voorop. Nu wordt met twee onderzoeksbureaus gesproken om te kijken waar die onderzoeken kunnen worden ondergebracht. Bosveld noemt liever nog geen namen. Van de huidige vier medewerkers op de afdeling blijft er een over, die als aanspreekpunt voor het gekozen bureau gaat fungeren.

related partner content for mobile comes here

Op het gerucht dat ook Jaap Fris, sinds jaar en dag hoofdredacteur van de Audax-titel Avantgarde, niet langer in functie is, wil Bosveld niet reageren. 'Dat valt onder directie Publishing en Roland van Geest, die daar de scepter zwaait, is momenteel op vakantie.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in