Jarig Mona versiert standbeelden
Van Johnny Jordaan in Amsterdam tot Louis Couperus in Den Haag, van Bep van Klaveren in Rotterdam tot Zoete Lieve Gerritje in Den Bosch; alle beelden kregen tijdens een nachtelijke actie een speciale puddingbeker feestmuts op en slingers en ballonnen omgehangen.
Het is het startsein van een jubileumcampagne die vanavond, donderdag 24 september om 18.00 uur, begint met nieuwe reclamespotjes op televisie. De afgelopen nacht gingen speciaal ingehuurde medewerkers op pad om het publiek te kunnen verrassen. Volgens een brief van Rembrandt van Rijn, lid van het Bronzen Broederschap, hebben de beelden jarenlang bewegingsloos naar al die lekkere toetjes moeten kijken en is nu de tijd aangebroken om zelf het feest mee te vieren.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMona ontstond in 1969 en de eerste fabriek werd in 1970 in Amsterdam geopend. Een jaar later maakte het publiek voor het eerst kennis met Mona vla en puddinkjes. Toen werd nog gesproken over nagerecht en dessert. Het woord ‘toetje’ ontstond pas in 1973, toen Ted de Braak Nederlanders in reclamespotjes gekke bekken liet trekken onder het motto: doe eens een Mona Toetje na.
Volgens Mona worden er jaarlijks 90 miljoen van zijn toetjes verkocht. Sinds 1993 brengt het merk elke maand een nieuw toetje op de markt. Sindsdien zijn al meer dan 175 verschillende Mona Toetjes van de Maand geïntroduceerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid