Overslaan en naar de inhoud gaan

Malmberg verkoopt educatieve tijdschriften

Bobo, Okki, Taptoe en National Geographic Junior gaan van Malmberg naar Blink uitgevers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De grootste educatieve uitgever van Nederland, Malmberg verkoopt per 1 september de titels Bobo, Okki, Taptoe en National Geographic Junior aan Blink uitgevers. De verkoop in de vorm van een management buy-out bevindt zich in de afrondende fase. De verzelfstandiging van het onderdeel Consumentenmarkt is naar eigen zeggen een uitvloeisel van de verscherpte focusstrategie op de scholenmarkt die Malmberg de laatste jaren heeft ingezet.

related partner content for mobile comes here

Volgens Malmberg passen de crossmediale tijdschriften beter bij een kleinere slagvaardige uitgever die sneller kan inspelen op de wensen van de jeugd.

Blink die naast de genoemde tijdschriften ook de leespockets voor het voortgezet onderwijs overneemt, is in augustus opgericht door de huidige directeur uitgever Consumentenmarkt Malmberg Jorien Castelein en Joachim Driessen, voormalig algemeen directeur van Malmberg.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in