Overslaan en naar de inhoud gaan

Ilse media: mobile advertising in de lift

Ilse media ziet een sterke stijging van 10 pct per maand in het mobiele verkeer en daarmee ook een toename in de bereidheid van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ilse media meldt een stijging naar ruim 45 miljoen pageviews en 750.000 unieke bezoekers per maand op haar mobiele kanalen. 'Naast het essentiële bereik op mobiel zijn het de verregaande targeting- en interactieve advertising mogelijkheden die adverteerders definitief over de streep trekken', beweert Menno Biesiot, business developer mobile bij ilse media. 'Zo kun je targeten op toestel, operator, tijdstip en content. Daarnaast zien we steeds meer adverteerders die uitingen speciaal voor de mobiele telefoon laten ontwikkelen: van banners, tot mobiele homepage take-overs, van sponsordeals tot rich media functionaliteiten zoals het achterlaten van e-mailadressen of click-to-call buttons.'

related partner content for mobile comes here

Biesiot noemt adidas en Nivea for Men als 'mobiele pioniers'. Het mobiele netwerk van ilse media en Sanoma bestaat uit 20 mobiele websites, met , en in de top 3.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in