Overslaan en naar de inhoud gaan

Bugatti lanceert modelijn

Bugatti zorgde tijdens de Fashion Week in Milaan voor een verrassing met de lancering van een eigen modelijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Afgelopen donderdag lanceerde het luxe automerk een collectie van kleding en accessoires onder de slogan 'Art, Forme, Technique'. Het plan is om de komende vijf jaar een wereldwijd retailnetwerk van 35 verkooppunten uit te rollen.

related partner content for mobile comes here

De collectie zal bestaan uit twee modelijnen: Ettore Bugatti en Extreme Performance en daarnaast een Tailor Made-programma, exclusief voor Bugatti-klanten.

'De nieuwe lifestyle collectie representeert het DNA van ons merk. Door de groei van ons retailnetwerk, zullen we in de toekomst de wereldwijde zichtbaarheid van ons merk en de waarden 'Art, Forme, Technique' kunnen vergroten,' zegt Wolfgang Schreiber, President of Bugatti Automobiles.

De nieuwe Bugatti-collectie zal worden verkocht in single-brand boutiques, flagship stores en shop-in-shops in de luxere warenhuizen. De eerste showroom zal in oktober in Milaan worden geopend. Daarna volgen in 2014 winkels in Hong Kong en Beijing.

Bugatti is bepaald niet het enige luxe automerk dat zich op de verkoop van lifestyleproducten richt. De focus op mode en accessoires wordt door automerken vooral ingezet om meer vrouwelijke klanten te trekken.

Zo heeft Porche een voor zowel mannen als vrouwen en bracht Bentley vorige maand . Hoewel Bugatti zich met de nieuwe collectie vooralsnog vooral op mannenmode richt, wordt een blauwe handtas van krokodillenleer ingezet als musthave voor de dames.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in