Overslaan en naar de inhoud gaan

Startup introduceert speelbare mobiele advertenties

De Amerikaanse startup Voxel heeft een platform ontwikkeld, waarbij er interactieve advertenties gemaakt kunnen worden die bijna net zo…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Momenteel dienen consumenten eerst in een app te downloaden om een game uit te proberen. Ondanks dat er geen app geïnstalleerd hoeft te worden, weet de ontwikkelaar hebben de virtuele games een zeer kleine vertraging ten opzichte van de native apps. Volgens Voxel zullen door deze laagdrempelige testmogelijkheid meer consumenten de daadwerkelijke game gaan downloaden. Russ d’Sa (co-founder Voxel): “The product literally is the advertisement.”.
Het virtuele advertentie platform zal eerst alleen voor iPhone beschikbaar zijn, maar Android volgt spoedig. Voxel wil niet zelf een advertentienetwerk opbouwen, maar het platform openstellen voor alle advertentie netwerken. iOS games die werken in de mobiele browser kunnen het hele app ecosysteem flink gaan opschudden.

related partner content for mobile comes here

Voxel heeft onlangs een investering van $1,6 miljoen opgehaald om hun vandaag gelanceerde product uit te rollen.

Zie demo video:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Bron: TechCrunch

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in