Startup introduceert speelbare mobiele advertenties
Momenteel dienen consumenten eerst in een app te downloaden om een game uit te proberen. Ondanks dat er geen app geïnstalleerd hoeft te worden, weet de ontwikkelaar hebben de virtuele games een zeer kleine vertraging ten opzichte van de native apps. Volgens Voxel zullen door deze laagdrempelige testmogelijkheid meer consumenten de daadwerkelijke game gaan downloaden. Russ d’Sa (co-founder Voxel): “The product literally is the advertisement.”.
Het virtuele advertentie platform zal eerst alleen voor iPhone beschikbaar zijn, maar Android volgt spoedig. Voxel wil niet zelf een advertentienetwerk opbouwen, maar het platform openstellen voor alle advertentie netwerken. iOS games die werken in de mobiele browser kunnen het hele app ecosysteem flink gaan opschudden.
Voxel heeft onlangs een investering van $1,6 miljoen opgehaald om hun vandaag gelanceerde product uit te rollen.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaZie demo video:
Bron: TechCrunch
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid