Bratton verlaat Ad:Tech
Na het organiseren van meer dan twintig Ad:Tech conferenties geeft
Susan Bratton haar positie als Executive Chair op.
Haar taken worden opgevold door Drew Ianni, voormalig topman bij interactief bureau @tmosphere (BBDO) en Sheridan Square Partners. Bratton blijft als lid van het Raad van Advies verbonden aan de Ad:Tech.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe Ad:Tech is in haar tienjarig bestaan uitgegroeid tot de grootste conferentie op het gebied van interactieve marketing en reclame. De roots van de conferentie liggen in de USA, maar wordt inmiddels ook georganiseerd in Azië (Shanghai), Australië en Europa (London).
Tijdens een informeel diner in Amsterdam afgelopen weekend gaf Bratton een toelichting op haar keuze: "De afgelopen vijf jaar waren hectisch, inspirerend maar vooral ook leuk. Het was keihard werken om drie keer per jaar een compleet programma in elkaar te zetten met meer dan 200 sprekers. Mijn doel om de Ad:tech internationaal op de kaart te zetten is gelukt. Nu wordt het tijd voor iets anders. Wat dat is weet ik nog niet."
Mijn vraag of de Ad:Tech net als in 1998 ook weer terugkomt in Amsterdam wuift ze weg. "Met London en straks ook Hamburg is Noord-Europa redelijk gecovered".
Ianni is reeds gestart met de programmering van de Ad:Tech New York show.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid