Overslaan en naar de inhoud gaan

Bratton verlaat Ad:Tech

Na het organiseren van meer dan twintig Ad:Tech conferenties geeft Susan Bratton haar positie als Executive Chair op.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na het organiseren van meer dan twintig Ad:Tech conferenties geeft
haar positie als Executive Chair op.

related partner content for mobile comes here

Haar taken worden opgevold door Drew Ianni, voormalig topman bij interactief bureau (BBDO) en Sheridan Square Partners. Bratton blijft als lid van het Raad van Advies verbonden aan de Ad:Tech.

De is in haar tienjarig bestaan uitgegroeid tot de grootste conferentie op het gebied van interactieve marketing en reclame. De roots van de conferentie liggen in de USA, maar wordt inmiddels ook georganiseerd in Azië (Shanghai), Australië en Europa (London).

Tijdens een informeel diner in Amsterdam afgelopen weekend gaf Bratton een toelichting op haar keuze: "De afgelopen vijf jaar waren hectisch, inspirerend maar vooral ook leuk. Het was keihard werken om drie keer per jaar een compleet programma in elkaar te zetten met meer dan 200 sprekers. Mijn doel om de Ad:tech internationaal op de kaart te zetten is gelukt. Nu wordt het tijd voor iets anders. Wat dat is weet ik nog niet."

Mijn vraag of de Ad:Tech net als in 1998 ook weer terugkomt in Amsterdam wuift ze weg. "Met London en straks ook Hamburg is Noord-Europa redelijk gecovered".

Ianni is reeds gestart met de programmering van de Ad:Tech New York show.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in