Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw mediabureau dat betaald wordt naar het resultaat van de media-inzet

Tot nu toe worden de meeste mediabureaus ingezet op basis van urendeclaratie of mediacommissie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ouwe rot in het vak, Adri Ulfman, is samen met twee partners het bureau begonnen, dat zich presenteert als 'aannemer in performance marketing communicatie'.

related partner content for mobile comes here

De belofte van het nieuwe bureau is 'guaranteed cure, agreed pay'. Delivery on Demand richt zich vooral op bedrijven die door private equity of venture capital worden aangestuurd.

Nieuw is dat klanten betalen op basis van de door het bureau geleverde prestatie. Op de niveaus van merk- en campagnebekendheid, merkvoorkeur en koopintentie geeft het bureau resultaatgaranties af.

Adri Ulfman, initiatiefnemer Delivery on Demand (links op de foto): 'De behoefte aan direct renderende campagnes is groter dan ooit. Marketing budgetten staan in de TOP-5 van de bedrijfskosten.

'En partijen als venture capitalists en private equity funds zorgen voor druk op het management om snel en continue resultaatverbeteringen te leveren.

'Daarnaast zorgt de komst van nieuwe media voor nieuwe mogelijkheden en stelt deze ontwikkeling de impact van RTV en andere media op scherp. De tijd lijkt daarom rijp voor een nieuwe formule. Een formule waarin de 'plaatjes/praatjes en mediaschema's en -kortingen' worden vervangen door resultaatgaranties.'

Adri Ulfman was de laatste jaren regio directeur voor ZenithOptimedia en verantwoordelijk voor het netwerk in Centraal en Oost Europa alsmede in Centraal Azie.

Michael Boevink heeft ruim 10 jaar nationale en internationale ervaring als marketing specialist en heeft met name ervaring opgedaan met innovatieprojecten.

Nathalie Boevink, bedrijfseconoom van origine, is langere tijd verantwoordelijk geweest voor de communicatiebudgetten van de Nederlandse Staatsloterij.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in