BrandDeli doet salesactiviteiten WildHitz
et de uitbreiding van het portfolio versterkt BrandDeli haar online propositie binnen de kerndoelgroepen Youth en Young Adults, zegt ceo Allard Ruyl. 'Het beschikbare aantal streams per maand van BrandDeli zal door WildHitz significant stijgen.'
WildHitz bereikt veel jongeren in de leeftijdsklasse 18-30 jaar. De online zender is beschikbaar op alle devices en biedt kijkers de mogelijkheid om een optimale programmering samen te stellen, gebaseerd op het individuele kijkgedrag. Per 1 mei is WildHitz direct toegankelijk voor adverteerders via Video Advertising (pre-rolls, mid-rolls en brand partnerships).
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHans Perukel, ceo RTV20: 'In de afgelopen 15 maanden is WildHitz naar ruim 1,5 miljoen wekelijkse unieke gebruikers gegroeid. Deze groei heeft ervoor gezorgd dat wij voor onze sales op zoek gingen naar een betrouwbare partner. Wij zijn blij te mogen samenwerken met BrandDeli en aan hun stijgend marktaandeel en omzet te kunnen bijdragen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid