Overslaan en naar de inhoud gaan

BrandDeli doet salesactiviteiten WildHitz

De interactieve online muziekzender werkt per 1 mei samen met het mediabedrijf.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

et de uitbreiding van het portfolio versterkt BrandDeli haar online propositie binnen de kerndoelgroepen Youth en Young Adults, zegt ceo Allard Ruyl. &;Het beschikbare aantal streams per maand van BrandDeli zal door WildHitz significant stijgen.&;

related partner content for mobile comes here

WildHitz bereikt veel jongeren in de leeftijdsklasse 18-30 jaar. De online zender is beschikbaar op alle devices en biedt kijkers de mogelijkheid om een optimale programmering samen te stellen, gebaseerd op het individuele kijkgedrag. Per 1 mei is WildHitz direct toegankelijk voor adverteerders via Video Advertising (pre-rolls, mid-rolls en brand partnerships).

Hans Perukel, ceo RTV20: &;In de afgelopen 15 maanden is WildHitz naar ruim 1,5 miljoen wekelijkse unieke gebruikers gegroeid. Deze groei heeft ervoor gezorgd dat wij voor onze sales op zoek gingen naar een betrouwbare partner. Wij zijn blij te mogen samenwerken met BrandDeli en aan hun stijgend marktaandeel en omzet te kunnen bijdragen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in