Overslaan en naar de inhoud gaan

BNO en DMN maken pitchcode

De BNO heeft in samenwerking met het Design Management Netwerk (DMN) een leidraad opgesteld voor ontwerpcompetities.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met deze leidraad proberen de BNO en het DMN de resultaten van een ‘pitch’ te optimaliseren. De ontwerpcompetitie of ‘pitch’ is niet meer weg te denken uit de ontwerpwereld, meldt de BNO. Ze vond het hoog tijd voor een door de branche gedragen leidraad.
‘Als vertegenwoordiger van ontwerpers en ontwerpbureaus richten we ons echter nadrukkelijk ook op de belangen en behoeften van opdrachtverlenende bedrijven. En zeker in geval van een bureauselectie hebben beide partijen baat bij heldere afspraken en praktisch advies om tot een optimaal resultaat te komen.’
De BNO zocht voor het opstellen van de leidraad de samenwerking met de in het DMN vertegenwoordigde opdrachtgevers. Dit heeft geleid tot een document dat zowel vanuit de visie van de ontwerper als die van de opdrachtgever is opgesteld.

related partner content for mobile comes here

De leidraad is te downloaden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in