Overslaan en naar de inhoud gaan

H&M pakt uit in metrostation

Buitenreclamebureau Viacom Outdoor toverde samen met H&M het metrostation Beurs in Rotterdam om tot een 'buitendisco'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Buitenreclamebureau toverde samen met het metrostation Beurs in Rotterdam om tot een 'buitendisco'.

related partner content for mobile comes here

De 'Station Domination' maakt onderdeel uit van een advertentiecampagne rond de samenwerking van H&M met . De metro-aankleding blijft twee weken te bewonderen.

In mei kondigde H&M een langdurige samenwerking aan met de wereldster. Madonna speelt de hoofdrol in de reclamecampagne en ontwikkelde voor het modebedrijf een trainingspak dat vanaf 30 augustus in de winkel ligt.

Viacom Outdoor is twee nachten in de weer geweest om het metrostation Beurs in Rotterdam af te plakken. In totaal is een oppervlakte van 750 m2 volledig voorzien van bestickering.

'Het is voor het eerst in jaren dat een Nederlands station volledig ingezet wordt', aldus Xavier Tilman, marketing director bij Viacom Outdoor: 'Een project als dit levert altijd weer een geweldig spektakel op en wat ons betreft gaan wij dit veel vaker doen!' Eerder dit jaar plaatste Viacom Outdoor al een 100 meter lang op NS-station Schiphol.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in