Overslaan en naar de inhoud gaan

Barendrecht en Van Thoor naar Lost Boys

Lost Boys breidt uit met Ewout Barendrecht en Nicole van Thoor als respectievelijk Technisch Directeur en Nicole van Thoor als Operations…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Barendrecht (voorheen onder andere Clockwork) leidt de technische competentie. Hij begint bij Lost Boys op 1 september. Nicole Thoor is op dit moment operations director bij Tribal DDB en wordt per 1 september verantwoordelijk voor operations en project management bij Lost Boys.

related partner content for mobile comes here

Verder is Mick Lodder per 1 augustus als customer relationship marketing director begonnen. Hij werkte hiervoor als account group manager bij RapidSugar. Jasper de Vreugt is onlangs opnieuw bij Lost Boys in dienst gekomen als accountdirector. Hij startte zijn carrière bij Lost Boys Strategy, was daarna onder andere een tijd werkzaam bij Media Republic en keert na enkele jaren weer terug.

Ook start Patrick Overwijk in de functie van accountdirector. Hij werkte voor Ohra als marketing-communicatie adviseur op de afdeling brandmanagement en communicatie bij Delta Lloyd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in