Barendrecht en Van Thoor naar Lost Boys


Barendrecht (voorheen onder andere Clockwork) leidt de technische competentie. Hij begint bij Lost Boys op 1 september. Nicole Thoor is op dit moment operations director bij Tribal DDB en wordt per 1 september verantwoordelijk voor operations en project management bij Lost Boys.
Verder is Mick Lodder per 1 augustus als customer relationship marketing director begonnen. Hij werkte hiervoor als account group manager bij RapidSugar. Jasper de Vreugt is onlangs opnieuw bij Lost Boys in dienst gekomen als accountdirector. Hij startte zijn carrière bij Lost Boys Strategy, was daarna onder andere een tijd werkzaam bij Media Republic en keert na enkele jaren weer terug.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOok start Patrick Overwijk in de functie van accountdirector. Hij werkte voor Ohra als marketing-communicatie adviseur op de afdeling brandmanagement en communicatie bij Delta Lloyd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid