Overslaan en naar de inhoud gaan

MarkThisDate.com lanceert Calvertising

Kalenderportal MarkThisDate.com biedt adverteerders de mogelijkheid te adverteren in elektronische agenda’s zoals Outlook, Lotus Notes en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De portal noemt dit , wat staat voor Calender Advertising. Het achterliggende advertentiemodel is eveneens door MarkThisDate zelf ontwikkeld.

related partner content for mobile comes here

’Adverteren in agenda’s biedt essentiële voordelen ten opzichte van traditionele online uitingen zoals banners, tekstlinks en advertorials’, zegt Wilfred Stegeman, marketingmanager van MarkThisDate. ‘Zo is de attentiewaarde bijzonder hoog. Iedere keer dat een evenement uit de kalender plaatsvindt, verschijnt er per kalender slechts één advertentie van één adverteerder. Ook de uitgebreide segmentatiemogelijkheden leveren een belangrijk voordeel op. Adverteerders kunnen via Calvertising namelijk specifieke doelgroepen benaderen. Zo adverteert een verkoopbureau voor tickets in het speelschema van Ajax voor het nieuwe seizoen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in