Overslaan en naar de inhoud gaan

Debitel heeft geen last van dalende marges

Het gaat de Duitse telecomoperator Debitel voor de wind. Terwijl de branche de marges ziet dalen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat komt, aldus Debitels bestuursvoorzitter Paul Stodden, omdat Debitel 'meer doet dan alleen maar belminuten doorverkopen'. Hij meldt dat Debitel innovatiever is en beter reageert op de wensen en behoeften van klanten.

related partner content for mobile comes here

Veel concurrenten zijn volgens diezelfde Stodden te technologisch georiënteerd. Sommigen zuchten nog onder de zware last van de peperdure UMTS-frequenties, die ze jaren geleden kochten. Debitel startte in mei met het aanbieden van digitale tv, op de mobiele telefoon.

De service provider is ook in Nederland actief, het beheert geen eigen netwerk maar koopt belminuten in op de netwerken van Vodafone, KPN en Telfort. Debitel is eigendom van de Britse durfkapitalist Permira (die net de diepvriesactiviteiten van Unilever heeft overgenomen), er wordt al enige tijd gespeculeerd over een ophanden zijnde beursgang.

Bron: Absatzwirtschaft

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in