Overslaan en naar de inhoud gaan

Raden maar 11

Iedere week laat ik een campagne zien maar dan zonder logo, pay-off en afzender. Waar is die advertentie voor of van. De prijs? Een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Afgelopen twee advertenties waarin een bril met drie glazen en schoenen met een dubbel voetbed getoond werden.

related partner content for mobile comes here

Moeilijk? Blijkbaar wel want er werden geen goede oplossing gegeven.
De advertenties zijn ooit gemaakt voor de Chinese afdeling van Greenpeace.

Greenpeace stelt de vraag wat de lange termijn effecten kunnen zijn van genetisch gemanipuleerd voedsel. Ik zou eerder denken aan een ramp zoals in Tsernobyl bij zo'n beeld maar Greenpeace gaat er van uit dat 'verkeerd' voedsel lichamelijke afwijkingen tot gevolg heeft.

Bureau Ogilvy & Mather

De Raden Maar van deze keer:

Humor of niet? Een scheetzak op een elektrische stoel en clowns aan een vangnet.

Lachen of bloedserieus?

Wie verzint zoiets? En waar of wat is het voor gemaakt?

Vertel het in de comments.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in