Bedrijven laks met klachten
Bedrijven doen te weinig met klachten van consumenten. Deze kritiek heeft de SER geuit.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
"Te veel klachten worden niet tijdig en adequaat opgelost," schrijft de Sociaal-Economische Raad (SER) in een advies aan staatssecretaris Van Gennip van Economische Zaken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De SER wil dat ondernemers beter bekend gaan maken dat ze bij een geschillencommissie zijn aangesloten. Verder moeten alle sectoren in het bedrijfsleven met consumentenorganisaties afspraken maken over klachtbehandeling.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVolgens de SER moet de overheid zich sterker voor deze twee oplossingen inzetten (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid