Blogs als marktonderzoeksinstrument
De partijen reppen van een “nieuwe marktonderzoekmethode”? via weblogs. “Weblogs zijn een afspiegeling van de veranderende maatschappij. De Nederlander wordt mondiger, eist transparantie, wil dat er geluisterd wordt naar hem of haar en vindt dat bedrijven en instellingen zich kwetsbaarder moeten opstellen. Al deze ontwikkelingen sluiten perfect aan bij de eigenschappen van weblogs. Weblogs vormen daarom een uitstekende informatiebron over de veranderende consument.”?
RM Interactive heeft sinds 2001 meer dan duizend onderzoeken uitgevoerd via internet en over internet. Marco Derksen van Upstream is vooral bekend vanwege zijn weblog Marketingfacts. Stephan Fellinger is ook een populair zakelijk blogger, bij molblog.nl van het Tijdschrift voor Marketing.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisBron: Planet.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid