Overslaan en naar de inhoud gaan

Andrea en Van der Blonk beginnen Crux

Wim Andrea en Sander van der Blonk beginnen samen Crux Digital Acceleration
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

richt zich op het &;marktrijp&; maken van digitale ambities van ondernemingen en instellingen. Dat doet Crux door een zogenaamd Digital Acceleration Team te vormen waarin medewerkers van de opdrachtgever samen zitten met externe specialisten. "De complexiteit van digitale transities vraagt tegenwoordig om &;networked knowlegde&;. Die benodigde kennis vind je niet meer bij één persoon. Met zo&;n versnellingsteam brengen we ook een start-up mentaliteit en -methoden binnen waardoor verbeteringen en vernieuwingen doelgericht kunnen worden voorbereid en vervolgens sneller worden gerealiseerd."

related partner content for mobile comes here

De beide initiatiefnemers kunnen bogen op jarenlange digitale ervaring. Wim Andrea (l) was strateeg bij online marketingcommunicatiebureau Clockwork  en daarvoor werkzaam voor onder meer PPGH/JWT, Saatchi & Saatchi en Ara. Na zijn vertrek bij Clockwork was Andrea zelfstandig actief met Interactim, waarvan de activiteiten opgaan in die van Crux. Sander van der Blonk was oprichter en directeur van Rapid Sugar en tegenwoordig betrokken bij diverse digitale start-ups.

Het is is de bedoeling om Crux binnen drie jaar te laten uitgroeien tot een gespecialiseerd bureau met 35 medewerkers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in