Overslaan en naar de inhoud gaan

Lectric Groep lanceert Relevance

Internetdienstverlener Lectric Groep breidt uit met een tak voor contentstrategie. De nieuwe organisatie, genaamd Relevance, richt zich op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

adviseert organisaties hoe ze het internet optimaal kunnen inzetten voor relevante communicatie met hun klanten en helpt bij de implementatie met het ‘content first’-principe.

related partner content for mobile comes here

Jan-Hein Schouten, algemeen directeur Lectric Groep: ‘Een contentstrategie biedt klanten houvast om klantcentrisch te denken en content effectiever in te zetten, zodat deze relevant is en bijdraagt aan de (online) doelstellingen. ‘Content first’ houdt in dat we de (digitale) middelen pas aan het einde van het proces invullen. Hierdoor sluiten ze nauwer aan op klantbehoeften. (…) Bedrijven die alleen nog maar heel hard content produceren en zo werken aan hun seo  gaan de wedstrijd verliezen. Content in combinatie met relevantie is key.’

 

Relevance staat onder leiding van Marja Koster, op de foto in het midden. Links Paul Hinze, coo, en rechts Jan-Hein Schouten (algemeen directeur).

is in 1997 opgerichte en heeft inmiddels 200 medewerkers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in