Overslaan en naar de inhoud gaan

Alfred voegt Eddy Salfischberger toe aan management

Het reclamebureau wil het management verbreden met iemand die veel verstand heeft van nieuwe media en middelen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Eddy Salfischberger brengt volgens Alfred &;de disciplines mee die het bureau nog niet voldoende heeft&;. Hij heeft een achtergrond bij digitale bureaus en is ervaren in activatie en sociale media. Ook heeft hij ervaring in het leiden van een onderneming en een internationale achtergrond bij Euro RSCG 4D en Draft.

&;Met die kwaliteiten zal hij de verbreding van Alfred gaan aansturen en een deel van de management taken en klanten over gaan nemen.&

Salfischberger is 4 januari begonnen bij het bureau. 

Management Alfred
Het management van Alfred blijft verder ongewijzigd. Salfischberger treedt toe als managing partner, Mireille Elberse blijft verantwoordelijk voor de operationele kant van het bureau. Creatieve leiding is in handen van de partners Aad Kuijper, Patrick de Zeeuw, Jorn Kruijsen en Jeroen van de Sande. Bert Kerkhof en Ivar van den Hove krijgen een zwaardere rol binnen het bureau. Marcel van Wing is als managing director eindverantwoordelijk voor Alfred. 


 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in