Overslaan en naar de inhoud gaan

Bibliotheek Midden-Brabant wint 20e Brabantse communicatieprijs

De publieksprijs naar GiDesign.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De herpositionering Bibliotheek Nieuw Stijl is de winnaar geworden van de Bonk: de Communicatieprijs Brabant 2015. De publieksprijs ging naar GiDesign.

related partner content for mobile comes here

De Bonk, de prijs voor de beste communicatiecampagne van Brabant, werd voor de twintigste keer uitgereikt tijdens de nieuwjaarsreceptie van Communicatieclub Bourgondië.

De jury noemde de rebrandingcampagne van Bibliotheek Midden-Brabant, gemaakt door het Tilburgse bureau Schwung, relevant en bovendien mooi uitgevoerd.

Kennis verrijken

René Westbroek: &;Met labels als De Kennismakerij en Places to Bieb laat de bibliotheek zien veel meer te zijn dan de als oubollig versleten uitlener van boeken. De bibliotheek positioneert zich als podium en werkplaats waar mensen op nieuwe manieren hun kennis verrijken.&;

De andere finalisten voor de Bonk waren de campagne ‘LEX – je schooltas in je broekzak’ voor de webapplicatie van Dedicon, gemaakt door Scheepens reclame-adviseurs uit Tilburg en de campagne Boefproef die GiDesign uit Waalre maakte voor de Nederlandse telecomsector en de rijksoverheid.

Publieksprijs

Om de publieksprijs werd gestreden door alle inzendingen. 1588 stemmen op internet én een stemming in de zaal wezen de winnaar aan: de campagne ‘Well made fashion in every sense’ die GiDesign Creative Communications maakte voor Aduu Mal, hét nieuwe kwaliteitslabel voor duurzaam leer uit Mongolië.

Twintigste editie

De Communicatieprijs Brabant beleefde dit jaar haar 20e editie, wat uitbundig gevierd werd in het Midi Theater in Tilburg. De prijs werd in het leven geroepen om de communicatieprestaties uit Midden-Brabant beter over het voetlicht te krijgen. Klik voor een overzicht van eerdere winnaars.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in