Overslaan en naar de inhoud gaan

Zoover ontwikkelt nieuwe merkpositionering

En daar hoort natuurlijk een campagne bij.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met de pay off ‘je vakantie begint hier’ zet Zoover een eerste stap die aansluit bij de nieuwe merkpositionering.

related partner content for mobile comes here

De campagne – samen ontwikkeld met reclamebureau FCB Amsterdam – wordt ingezet op TV, radio, online en outdoor.

In de twee televisiecommercials zie je vakantiegangers die hun review van een bestemming of locatie hebben achtergelaten.

De boodschap: consumenten aanmoedigen om gebruik te maken van de duizenden reviews en tips van anderen om de ideale vakantieplek te vinden. Naar nieuwe  plekken gaan blijft spannend en brengt een bepaalde onzekerheid met zich mee. Het is fijn als je iemand kent die je al voor is geweest. En dat is wat Zoover biedt, aldus Zoover.

Met de nieuwe positionering stapt Zoover af van de rol van de ‘final check’. Komend jaar wordt het online platform volledig aangepast aan de nieuwe merkpositionering, waardoor het vinden van die perfecte vakantie nog gemakkelijker moet worden.

Mark Linde, head of marketing bij Zoover: ‘Vanuit consumentenonderzoek hebben we geleerd dat het oriëntatieproces vaak leidt tot grote frustraties. Wij willen die consumenten beter gaan helpen in dit proces, zodat de vakantievoorpret al begint op Zoover.’

Het vakantiereviewplatform Zoover startte in 2005. Reviews van en voor reizigers van hotels, appartementen, campings, vakantieparken, cruises, vakantiehuizen en meer. Op dit moment telt de site meer dan 1,5 miljoen reviews. Zoover is onderdeel van het Duitse Tomorrow Focus AG, dat ook eigenaar is van de merken Mietwagen, Holidaycheck.com en Meteovista.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in