Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn komt met Wathandig

Vanaf maandag 25 oktober treffen klanten bij Albert Heijn naast de Allerhande een nieuw gratis tijdschrift aan: Wathandig.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wathandig is een magazine met tips en inspiratie voor in en rond het huis. De kern van Wathandig wordt gevormd door het nieuwe non-food assortiment dat Albert Heijn eerder dit jaar introduceerde.

related partner content for mobile comes here

Wathandig is een Allerhande, maar dan voor het dagelijkse huishouden. Zo biedt het magazine inspiratie om het huis sfeervol aan te kleden. De rubriek ‘Feit of fabel’ brengt diverse (on)waarheden over producten aan het licht. En in de rubriek ‘Wat slim, wat stom’ krijgen klanten de ruimte om hun mening over producten van Albert Heijn te geven.

Bovendien staan in iedere Wathandig coupons waarmee een aantal producten gratis of met korting kunnen worden uitgeprobeerd.

Wathandig ligt naast de Allerhande in de supermarkt en komt vier keer per jaar uit, in een oplage van een miljoen.

Non-Food

Wathandig is ontwikkeld voor de producten uit het non-food assortiment van Albert Heijn. In februari 2010 introduceerde Albert Heijn 1.200 non-food artikelen onder het AH huismerk. Het volledige assortiment is verkrijgbaar in de Albert Heijn-XL winkels. De overige winkels bieden, afhankelijk van hun grootte, een gedeelte van het assortiment aan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in