Albert Heijn komt met Wathandig


Wathandig is een magazine met tips en inspiratie voor in en rond het huis. De kern van Wathandig wordt gevormd door het nieuwe non-food assortiment dat Albert Heijn eerder dit jaar introduceerde.
Wathandig is een Allerhande, maar dan voor het dagelijkse huishouden. Zo biedt het magazine inspiratie om het huis sfeervol aan te kleden. De rubriek ‘Feit of fabel’ brengt diverse (on)waarheden over producten aan het licht. En in de rubriek ‘Wat slim, wat stom’ krijgen klanten de ruimte om hun mening over producten van Albert Heijn te geven.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBovendien staan in iedere Wathandig coupons waarmee een aantal producten gratis of met korting kunnen worden uitgeprobeerd.
Wathandig ligt naast de Allerhande in de supermarkt en komt vier keer per jaar uit, in een oplage van een miljoen.
Non-Food
Wathandig is ontwikkeld voor de producten uit het non-food assortiment van Albert Heijn. In februari 2010 introduceerde Albert Heijn 1.200 non-food artikelen onder het AH huismerk. Het volledige assortiment is verkrijgbaar in de Albert Heijn-XL winkels. De overige winkels bieden, afhankelijk van hun grootte, een gedeelte van het assortiment aan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid