30 insights over creativiteit in marketing op een rij
Wetenschappers en creatieven deelden onlangs tijdens het SWOCC Symposium hun perspectief op creativiteit en merkcommunicatie.
![SWOCC Synposium sprekers](https://static.adformatie.nl/cropped/5f6dfaed-5475-5f63-a0b0-7616f506883b/article/d0/84/d0840ed0-d1d4-4c76-a158-fd54c66b95f3/opening_image/opening_image_pro_hero/SWOCC%20sprekers.png.jpg)
SWOCC-sprekers. Rij 1: Komola Mazerant, Zeph van Berlo, Hans Hoeken, Alwin de Rooij. Rij 2: Guda van Noort, Matthijs Baas, Britta Koning
![SWOCC Synposium sprekers](https://static.adformatie.nl/cropped/5f6dfaed-5475-5f63-a0b0-7616f506883b/article/d0/84/d0840ed0-d1d4-4c76-a158-fd54c66b95f3/opening_image/opening_image_pro_hero/SWOCC%20sprekers.png.jpg)
SWOCC-sprekers. Rij 1: Komola Mazerant, Zeph van Berlo, Hans Hoeken, Alwin de Rooij. Rij 2: Guda van Noort, Matthijs Baas, Britta Koning
In een tijd dat creativiteit onder druk staat van AI vertelden zeven talentvolle en vooraanstaande academici in uiteenlopende presentaties over de belangrijkste bevindingen uit recent onderzoek naar creativiteit, merken en communicatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid