Overslaan en naar de inhoud gaan

30 insights over creativiteit in marketing op een rij

Wetenschappers en creatieven deelden onlangs tijdens het SWOCC Symposium hun perspectief op creativiteit en merkcommunicatie.
SWOCC Synposium sprekers
SWOCC-sprekers. Rij 1: Komola Mazerant, Zeph van Berlo, Hans Hoeken, Alwin de Rooij. Rij 2: Guda van Noort, Matthijs Baas, Britta Koning
SWOCC Synposium sprekers
SWOCC-sprekers. Rij 1: Komola Mazerant, Zeph van Berlo, Hans Hoeken, Alwin de Rooij. Rij 2: Guda van Noort, Matthijs Baas, Britta Koning

In een tijd dat creativiteit onder druk staat van AI vertelden zeven talentvolle en vooraanstaande academici in uiteenlopende presentaties over de belangrijkste bevindingen uit recent onderzoek naar creativiteit, merken en communicatie. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in