X-Box commercial opnieuw onder vuur
De campagne waarmee Microsoft’s spelcomputer X-Box is gelanceerd, is volgens een onafhankelijke Franse filmmaakster een kopie van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het concept ‘van geboorte tot dood’ uit de bewuste ‘Champagne’-spot, gemaakt door Bartle Bogle Hegarty, Londen lijkt volgens de Française Audrey Schebat ‘in veertig gevallen’ op haar film, meldt Adage. Schebat heeft inmiddels een rechtszaak aangespannen tegen BBH en het Franse creatieve team dat de commercial heeft bedacht. Vandaag dient de zaak. Er was al eerder rumoer rond de X-Box commercial in Engeland. Daar werd hij verboden na veel klachten van kijkers die de spot morbide vonden. Andere critici vinden de pay-off ‘Life is short. Pay more’ ook erg veel lijken p die van Reebok. Deze luidt: ‘Life is short. Play hard.’
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid