Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumentenbond: beltarieven bewust mistig

KPN, Vodafone, Duchtone, O2 en Ben houden de GSM-tarieven opzettelijk mistig. Dat is de indruk die de Consumentenbond heeft na onderzoek…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bedrijven willen door raadselachtige rekeningen en chaotische tarieven een onderlinge prijzenslag voorkomen, vermoedt de bond. De Consumentenbond eist van de politiek en de toezichthouder dat zij ingrijpen. De bond concludeert uit het onderzoek dat mensen die evenveel bellen zeer verschillende

related partner content for mobile comes here

bedragen moeten betalen aan de diverse aanbieders van mobiele telefonie. Ook de verschillen in de kosten voor het versturen van SMS-berichten zijn aanzienlijk, aldus de bond. Cohen: “De consument kan veel besparen door een andere aanbieder te kiezen, maar een goede keuze maken is haast onmogelijk. Iedere aanbieder heeft zijn eigen abonnementen, pakketten, tarieven en tariefstructuren, waardoor een brij aan belvormen ontstaat die voor een

leek niet te ontrafelen is.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in