Consumentenbond: beltarieven bewust mistig
De bedrijven willen door raadselachtige rekeningen en chaotische tarieven een onderlinge prijzenslag voorkomen, vermoedt de bond. De Consumentenbond eist van de politiek en de toezichthouder dat zij ingrijpen. De bond concludeert uit het onderzoek dat mensen die evenveel bellen zeer verschillende
bedragen moeten betalen aan de diverse aanbieders van mobiele telefonie. Ook de verschillen in de kosten voor het versturen van SMS-berichten zijn aanzienlijk, aldus de bond. Cohen: “De consument kan veel besparen door een andere aanbieder te kiezen, maar een goede keuze maken is haast onmogelijk. Iedere aanbieder heeft zijn eigen abonnementen, pakketten, tarieven en tariefstructuren, waardoor een brij aan belvormen ontstaat die voor een
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huisleek niet te ontrafelen is.”
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid