Naam Spuitje Viagraag gewijzigd na klacht
Volgens de Stiva overtreedt M&L Fundrinks de Reclamecode voor Alcoholhoudende Drank met teksten als ‘Zijn we geil?’ en ‘Wel FF snel doorslikken ander krijg je een stijve nek’ en door promoties met topless meiden.
‘Dat wij een klacht indienen, is opmerkelijk’, aldus Stiva-directeur Khee Liang Phoa. ‘Maar hier wordt onmiskenbaar de indruk gewekt dat het drankje een bijdrage levert aan sociaal of seksueel succes. Daarnaast vind ik de campagne in strijd met de goede smaak.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaLars Vreugdenhil van M&L Fundrinks: ‘Spuitje is niets anders dan een grappig product met een beetje dubbelzinnige marketingstrategie.’ Omdat de kleur van Spuitje Viagraag blauw is en omdat het zo gelopen is, heeft M&L de naam veranderd in Spuitje Blauwtje Lopen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid