Overslaan en naar de inhoud gaan

T-Mobile: Telfort maakt misleidende reclame

T-Mobile Nederland daagt concurrent Telfort voor de om een reclamecampagne waarin producten van de twee ondernemingen worden vergeleken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds vorige week vergelijkt Telfort, een dochter van KPN, eigen abonnementsvormen met die van T-Mobile. In een van die vormen claimt Telfort goedkoper te zijn. Maar volgens T-Mobile laat Telfort in de reclame bijvoorbeeld achterwege hoeveel sms-jes iemand stuurt of hoe vaak de voicemail is afgeluisterd.

related partner content for mobile comes here

‘De consument kan net zo goed veel duurder uit zijn met het abonnement van Telfort. Bij doorberekening van de belprofielen die de Consumentenbond hanteert blijkt dat een consument bij Telfort van 10 goedkoper tot 41 duurder uit is dan bij T-Mobile. T-Mobile vindt de vergelijking daarom onjuist en misleidend’, zo meldt het bedrijf.

T-Mobile is van mening dat Telfort onrechtmatig handelt en legt de zaak daarom aan de rechter voor.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in