Communicatie Poll: 'Bloggen is erg incrowd'
Bloggen op een vakblog is zonde van je tijd, was de stelling van afgelopen week op Communicatie Online. Het merendeel (60 %)…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Aanleiding voor de nieuwe stelling is de publiciteit over het nijpende tekort aan donoren. Enige tijd terug werd nog een campagne van het NIGZ afgeblazen omdat de toen juist aangestelde CDA-minister van Volksgezondheid, Ab Klink, de campagne te bloot vond. Moet er snel een nieuwe campagne komen of heeft het allemaal geen effect? Laat uw mening weten via de nieuwe stelling: ‘Hou maar op met die donorcampagnes’. Zie homepage rechtsonder.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid