Overslaan en naar de inhoud gaan

Springer Uitgeverij wordt Springer Media

Springer Uitgeverij wijzigt haar naam in Springer Media. Volgens de uitgever past die naam beter bij de 'veelzijdigheid aan crossmediale…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Springer Media bundelt de merken Bohn Stafleu van Loghum, Rendement en Axioma in één mediabedrijf 'dat kennis in elke gewenste vorm, op ieder gewenst tijdstip overbrengt via nieuwe, innovatieve uitgeef- en communicatieconcepten'. Springer Media ondersteunt de naamswijziging met een nieuwe merkstrategie, een nieuwe en een corporate campagne. Met banners, corporate film, brochures en advertenties wil de uitgever werknemers, klanten en auteurs de veelzijdigheid van Springer Media laten zien.

related partner content for mobile comes here

Algemeen directeur Michel Veen: 'Continu stemmen wij ons aanbod af op de veranderende informatiebehoefte van onze klanten. Voortdurend vernieuwen wij daarom onze producten, waarbij kwaliteit, betrouwbaarheid en daadkracht centraal staan. Een nauwe samenwerking met klanten vergroot ons begrip van hun werkprocessen waardoor onze producten beter aansluiten bij de dagelijkse praktijk.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in