Springer Uitgeverij wordt Springer Media
Springer Media bundelt de merken Bohn Stafleu van Loghum, Rendement en Axioma in één mediabedrijf 'dat kennis in elke gewenste vorm, op ieder gewenst tijdstip overbrengt via nieuwe, innovatieve uitgeef- en communicatieconcepten'. Springer Media ondersteunt de naamswijziging met een nieuwe merkstrategie, een nieuwe website en een corporate campagne. Met banners, corporate film, brochures en advertenties wil de uitgever werknemers, klanten en auteurs de veelzijdigheid van Springer Media laten zien.
Algemeen directeur Michel Veen: 'Continu stemmen wij ons aanbod af op de veranderende informatiebehoefte van onze klanten. Voortdurend vernieuwen wij daarom onze producten, waarbij kwaliteit, betrouwbaarheid en daadkracht centraal staan. Een nauwe samenwerking met klanten vergroot ons begrip van hun werkprocessen waardoor onze producten beter aansluiten bij de dagelijkse praktijk.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid