Overslaan en naar de inhoud gaan

Socialemediacampagne: Durex op zoek naar condoomtesters

Condoommerk Durex is vandaag met een socialmediacampagne gestart: via een app op de Facebookpagina van Durex NL kunnen consumenten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Condoommerk Durex is vandaag met een socialmediacampagne gestart: via een van Durex NL kunnen consumenten ‘deelnemen aan een sollicitatieprocedure waarin een aantal broodnodige competenties worden getest.

related partner content for mobile comes here

‘Wanneer kandidaten bijvoorbeeld over een gezonde dosis uithoudingsvermogen en flexibiliteit beschikken, maken zij grote kans op deze felbegeerde baan.’

De geselecteerde product testers wordt een contract aangeboden waarna ze direct aan het werk kunnen met de Durex Feeling Ultra: het condoom dat 20 procent dunner is en 80 procent meer gevoel geeft. In de toekomst zullen ook andere Durex producten worden toegestuurd voor een persoonlijke test en uitgebreide review.

De activatie wordt twee maanden lang op en diverse blogs aangestuurd. Er zullen 500 contracten worden weggegeven aan de deelnemers die vanaf dat moment onderdeel zullen uitmaken van het Durex-producttestpanel. Ook is er een samenwerking met Spits. Via de krant zullen 250 producttestercontracten worden weggeven.

MEC is het mediabureau dat de actie verzorgt. Charlotte Krijger, social media director: ‘Sinds een aantal maanden zijn we op Facebook actief om vanuit een content- en contactstrategie de groeiende community aan Durex te binden. De campagne zoals we die nu hebben ontwikkeld is hierin de volgende stap om fans nog meer te betrekken.’

Ernst-Jan van Leeuwen, brandmanager Durex Benelux: ‘In een continue bewegende markt is het belangrijk dat je als merk dicht bij je consument blijft.’

In ook testers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in