Overslaan en naar de inhoud gaan

Sander ten Dam verlaat Sanoma

Sander ten Dam treedt terug als COO Sanoma Digital Netherlands.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze beslissing is in gezamenlijk overleg genomen. Ceo Sanoma Digital Arthur Hoffman neemt Ten Dams verantwoordelijkheden - inclusief de leiding over alle teams - met onmiddellijke ingang over tot er een permanente oplossing is. 

Als COO van Sanoma Digital Netherlands is Sander ten Dam verantwoordelijk geweest voor Sanoma&;s Nederlandse pure play digitale media. Hij was ook interim-ceo van Sanoma Digital tot August 2014.

related partner content for mobile comes here

Hoffman: &;Sander ten Dam heeft bijgedragen aan de ontwikkeling van onze Nederlandse pure play digitale media in de afgelopen zes jaar, en we hebben een solide basis om op voort te bouwen. Onze belangrijkste taak is nu om de ontwikkeling en groei daarvan te versnellen.&;

Ten Dam: &;Het was een voorrecht om met zo veel verschillende collega&;s samen te werken aan enkele van de meest belangrijke digitale media in Nederland.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in