Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe directie OMG Nederland na vertrek Horneman en Hendriks

Omnicom Media Group (OMG) krijgt een nieuw vierkoppig managementteam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het nieuwe team komt in de plaats van het huidige management, waarvan ceo Hans Horneman en managing director Esther Hendriks terugtreden

related partner content for mobile comes here

Horneman vertrekt na meer dan 13 jaar als topman van OMG in Nederland, Hendriks was vijftien jaar actief bij de organisatie.

Het nieuwe managementteam bestaat uit Hank van Dijk, managing director van OMD; Patrick Molleman, managing director PHD, Olger Smit managing director digital en Richard Veenstra, cfo van OMG Nederland. 

Hank van Dijk licht toe: &;Toen onze cfo Henk Plessius, ging Esther Hendriks ook nadenken. "Wil ik dit nog vijftien jaar doen?". Zij besloot dat dit ook een goed moment was en Hans vond dat hij solidair moest zijn.&

Volgens Van Dijk gaan de veranderingen per direct in.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in