Overslaan en naar de inhoud gaan

Mindshare zet klanten en data samen in The Loop

Mindshare begint in Nederland met The Loop, een ‘warroom’ waar mensen en data bij elkaar worden gebracht. En dan gaat het om álle…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wereldwijd wordt momenteel The Loop uitgerold. Mindshare begon er al mee in de Verenigde Staten en ook China, India, Mexico en verschillende Europese landen, waaronder dus Nederland, is de ‘datakamer’ al up and running. In The Loop worden alle beschikbare data over contextual, paid, owned en earned samengebracht. Mindshare richtte in Amsterdam deze fysieke kamer in september in.
Want het is ook echt een kamer, door Mindshare een ‘warroom’ genoemd, waar acht schermen hangen met (realtime) data, en daarboven de vier woorden waar het om draait (zie ook foto): contextual, paid, owned en earned.
Het mediabureau nodigt voortaan met regelmaat klanten uit in de ‘warroom’ om samen te kijken naar hoe datastromen zich tot elkaar verhouden, verbanden te leggen en tussentijds eventueel bij te sturen. Mensen van verschillende disciplines binnen het bureau zitten dus samen met de klant als één team om tot inzichten te komen die wellicht afzonderlijk niet waren verkregen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in