Mindshare zet klanten en data samen in The Loop
Wereldwijd wordt momenteel The Loop uitgerold. Mindshare begon er al mee in de Verenigde Staten en ook China, India, Mexico en verschillende Europese landen, waaronder dus Nederland, is de ‘datakamer’ al up and running. In The Loop worden alle beschikbare data over contextual, paid, owned en earned samengebracht. Mindshare richtte in Amsterdam deze fysieke kamer in september in.
Want het is ook echt een kamer, door Mindshare een ‘warroom’ genoemd, waar acht schermen hangen met (realtime) data, en daarboven de vier woorden waar het om draait (zie ook foto): contextual, paid, owned en earned.
Het mediabureau nodigt voortaan met regelmaat klanten uit in de ‘warroom’ om samen te kijken naar hoe datastromen zich tot elkaar verhouden, verbanden te leggen en tussentijds eventueel bij te sturen. Mensen van verschillende disciplines binnen het bureau zitten dus samen met de klant als één team om tot inzichten te komen die wellicht afzonderlijk niet waren verkregen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid