Overslaan en naar de inhoud gaan

FD komt met Split Spread

Het Financieele Dagblad (FD) lanceert morgen een nieuwe advertentievorm met de naam Split Spread.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De krant plaatst over de breedte van twee pagina’s in het tweede katern een strook van zes centimeter hoogte. De uiting, een advertentie van Robeco, komt net boven de vouw te staan. De redactionele indeling van de pagina’s, cijfers en tekst, wordt aan de advertentie aangepast. De cijfers komen onder, en de tekst boven de Split Spread te staan.
Volgens Rembt Sickinghe, manager sales van het FD, heeft de aanpassing niet tot wrevel bij de redactie geleid. ‘We hebben van tevoren met ze overlegd’, zegt Sickinghe. De uiting verschijnt dit jaar zestien keer en is tot standgekomen door samenwerking tussen het FD en Robeco.

related partner content for mobile comes here

De advertentie is voor een nieuw product: 'Het beleggingsfonds Robeco Multi Managers'. Pay-offs zijn: 'Omdat er nooit één in alles de beste kan zijn' en 'De wereldtop aan beleggingsspecialisten voor u aan de slag'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in