FD komt met Split Spread
De krant plaatst over de breedte van twee pagina’s in het tweede katern een strook van zes centimeter hoogte. De uiting, een advertentie van Robeco, komt net boven de vouw te staan. De redactionele indeling van de pagina’s, cijfers en tekst, wordt aan de advertentie aangepast. De cijfers komen onder, en de tekst boven de Split Spread te staan.
Volgens Rembt Sickinghe, manager sales van het FD, heeft de aanpassing niet tot wrevel bij de redactie geleid. ‘We hebben van tevoren met ze overlegd’, zegt Sickinghe. De uiting verschijnt dit jaar zestien keer en is tot standgekomen door samenwerking tussen het FD en Robeco.
De advertentie is voor een nieuw product: 'Het beleggingsfonds Robeco Multi Managers'. Pay-offs zijn: 'Omdat er nooit één in alles de beste kan zijn' en 'De wereldtop aan beleggingsspecialisten voor u aan de slag'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid